Bezorgopties

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    De bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket, en van de orderwaarde.

    Bezorgkosten
    Bij een orderwaarde vanaf € 100,- zijn de verzend- en afhandelingskosten GRATIS binnen Nederland. Wij berekenen bezorgkosten als je een orderwaarde hebt onder de € 100,-.

    Boxsprings
    Boven € 1000,- is Gratis
    Tot en met € 1000,- is € 49,95

    Overig
    Boven € 100,- is Gratis
    Tot en met € 100,- is € 5,95 De bezorgkosten kun je terug zien in de winkelwagen en op de factuur. Indien je een order in meerdere keren geleverd wilt hebben worden bezorgkosten per order berekend.

  • Wordt mijn bestelling bezorgd?

    Je kunt jouw bestelling laten bezorgen op het door jou gewenste adres. Tevens is het mogelijk om jouw bestelling af te halen in één van onze winkels/afhaalpunten. Zodra jouw bestelling in de winkel/afhaalpunt is aangekomen nemen wij contact met je op en kun je deze komen afhalen.

  • Welke bezorgopties kan ik kiezen?

    Wij bezorgen met verschillende bezorgdiensten zoals PostNL,bPost, DHL,DPD, GLS en onze eigen vrachtdienst. Je kunt niet kiezen welke bezorgdienst bij je komt. Wel kun je kiezen om af te halen in één van onze winkels/afhaalpunten.

  • Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

    Tijdens het afrekenen kun je een afleverdatum selecteren waarop je jouw bestelling wilt ontvangen. Deze datum geldt voor de complete levering van jouw bestelling. Hierdoor kan de leverdatum voor de gehele bestelling afwijken van een individueel getoonde productleverdatum. Het kan ook voorkomen dat er meerdere leveringen nodig zijn door verschillende transporteurs om jouw bestelling compleet te bezorgen. Wil je een product eerder ontvangen dan de rest dan kun je dit artikel in een aparte bestelling plaatsen.

  • Wordt mijn bestelling in 1 keer bezorgd?

    Wij leveren vanuit verschillende magazijnen op de door jou gekozen leverdag. Het kan dus zijn dat jouw vertrouwde bezorger al geweest is maar dat een andere bezorgdienst ook nog bij je langs komt. De eventuele deellevering kun je zien op de orderstatuspagina. Leveringen kunnen plaatsvinden tot 22.00 uur op de gekozen leverdag.

  • Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een afhaalpunt?

    Je kunt jouw bestelling online plaatsen en bij het afleveradres aangeven; afhalen in één van onze winkels/afhaalpunten. Jouw bestelling wordt vervolgens vanuit het magazijn naar de gekozen winkel/afhaalpunten verzonden. Zodra jouw bestelling daar is aangekomen, wordt er per e-mail contact met je opgenomen om door te geven dat jouw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.

  • Kan ik kiezen welke vervoerder komt bezorgen?

    Wij werken met verschillende vervoerders, afhankelijk vanuit welk magazijn de door jou bestelde producten worden verzonden. Wij bezorgen onder andere met PostNL, bPost, DHL, DPD, GLS en onze eigen vrachtdienst. Je kunt niet kiezen welke bezorgdienst bij je komt. Wel kun je kiezen om af te halen in één van onze winkels/afhaalpunten.

  • Kan ik kiezen of mijn pakket bij de buren geleverd kan worden (of niet)?

    Het is niet mogelijk om vooraf aan te geven of jouw bestelling wel of niet bij jouw buren mag worden aangeboden. Afhankelijk van de vervoerder zal de chauffeur deze keuze voor je maken, mocht je onverhoopt niet thuis zijn op het moment van de levering.

  • Kunnen jullie ook mijn producten komen installeren/monteren?

    Wij bieden geen installatie/montage aan voor onze producten. Voor een goede installatie/montage verwijzen wij je naar een erkende installateur/monteur in jouw omgeving.

Bezorgproces

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Tijdens het plaatsen van jouw bestelling en op de orderbevestiging geven wij aan op welke datum je de levering kunt verwachten. Mochten hier wijzigingen in plaatsvinden, geven wij deze aan je door via de orderstatuspagina.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Alle informatie over jouw levering tref je op de orderstatuspagina. Hier zie je de door jou gekozen leverdag en uit welke deel orders jouw levering bestaat. Soms is de leverinformatie nog niet beschikbaar. De informatie wordt bijgewerkt tot de avond voor levering. Als het dan nog niet vermeld staat dan mag je jouw bestelling op de gekozen leverdag verwachten, maar hebben wij helaas geen tijdsindicatie.

  • Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, komen jullie wel?

    Helaas is het technisch nog niet mogelijk om voor elk type levering een verzendbevestiging te sturen. Het kan dus zijn dat je niet voor elk deel van jouw order een verzendbevestiging ontvangt. Kijk op de orderstatuspagina om te zien of er voor jouw bestelling tijdsindicaties of Track & trace codes beschikbaar zijn. Je treft hier altijd de meest actuele informatie.

  • Hoe wordt mijn product geleverd?

    Afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket wordt deze met de vrachtwagen bij je aangeboden of via een postorderbedrijf (PostNL / bPost / DHL / DPD / GLS).

  • Komen jullie mijn product ook boven brengen?

    Nee, wij bezorgen niet boven. Onze chauffeurs bezorgen jouw bestelling tot aan de eerste drempel bij de ingang van het woonhuis of het appartementencomplex. In een groter complex ben je dus zelf verantwoordelijk dat jouw bestelling daarna naar jouw eigen woning gaat. Houd er vooraf rekening mee dat pakketten met tegels erg zwaar zijn. Het is een goed idee om te zorgen dat er hulp is zodat je samen na de levering alles even binnen kunt zetten.

  • Hoe worden boxspringen en grote producten bezorgd?

    Grote leveringen (palletzendingen en bestellingen die niet met pakketservice kunnen worden geleverd) worden geleverd tot de eerste drempel. De producten worden niet bij je binnen gezet. Houd er bij een appartementencomplex rekening mee dat je zelf nog moet zorgen dat jouw bestelling vanaf de drempel bij de straat naar jouw eigen woning gaat.

Bezorgproblemen

  • Wat als mijn bezorging vertraagd is?

    Mocht de levering van jouw bestelling onverhoopt vertraging oplopen dan kun je dit zien op de orderstatuspagina. Deze pagina wordt continu bijgewerkt, hier tref je altijd de meest recente informatie.

  • Wat als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?

    Wij leveren vanuit verschillende magazijnen op de door jou gekozen leverdag. Het kan dus zijn dat jouw vertrouwde bezorger al geweest is maar dat een andere bezorgdienst ook nog bij je langs komt. De eventuele deellevering kun je zien op de orderstatuspagina. Leveringen kunnen plaatsvinden tot 18.00 uur op de gekozen leverdag. Heb je aan het einde van de dag een deel van jouw bestelling niet ontvangen? Meld dit dan zo spoedig mogelijk, bij voorkeur binnen 24 uur, aan onze klantenservice.

  • Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

    Leveringen kunnen plaatsvinden tot 18.00 uur op de gekozen leverdag. Heb je aan het einde van de dag een deel van jouw bestelling niet ontvangen? Meld dit dan zo spoedig mogelijk, bij voorkeur binnen 24 uur, aan onze klantenservice.

  • Wat als mijn product beschadigd of incompleet is geleverd?

    Controleer direct na de levering de materialen. Op de pakbon staat deze mededeling nogmaals. Mocht er onverhoopt een artikel beschadigd zijn dan vragen wij je dit binnen 24 uur aan ons te melden door een e-mail te sturen met een foto. Wij zullen zo spoedig mogelijk actie ondernemen.

  • Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?

    Wanneer je het afleveradres van jouw bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, tijdens de openingstijden. Wanneer jouw bestelling in het magazijn al is verwerkt, kunnen we het adres helaas niet meer aanpassen. Een bestelling met levering voor de volgende dag wordt automatisch verwerkt en daar is aanpassen niet mogelijk.

  • Kan ik het tijdvak waarin geleverd gaat worden nog wijzigen?

    De avond voor de levering stippelt de vervoerder van jouw bestelling een route uit voor het leveren van de pakketten van die dag. Het tijdvak kan niet worden aangepast.

  • Wat gebeurd er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?

    Lees meer wat over wat er gebeurt als je niet thuis bent als jouw bestelling wordt bezorgd:

    Eigen bezorgdienst
    Wanneer je bij de aflevering niet thuis bent dan proberen wij de bestelling bij de buren te leveren. Indien er geen mogelijkheid is, dan nemen wij de bestelling weer mee terug en nemen we contact op om een nieuwe afspraak in te plannen.

    Andere bezorgdienst
    De bezorgdienst zal het pakket eenmaal aanbieden. De bezorgdienst komt voortaan geen tweede keer langs met een pakketje. Als de klant of de buren niet thuis zijn, gaat het pakje in het vervolg direct naar een Post locatie. Daar moet de geadresseerde het dan zelf ophalen.

    Tip: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op het werk.